Aflevering 3 podcast IN HET PELOTON – met Sam Oomen, Koen Bouwman en Fabio Jakobsen

De nieuwste aflevering van IN HET PELOTON staat inmiddels online. Het is de derde aflevering van de enige echte De Muur-podcast. We doen dat in samenwerking met onze vrienden van In De Waaier.

Sam Oomen (Lidl-Trek), Koen Bouwman (Jayco-Alula) en Fabio Jakobsen (Picnic-PostNL) bespreken in aflevering 3 met Thijs Zonneveld en Nando Boers het verschroeiende tempo van Tadej Pogacar in Zwitserland (en eigenlijk al het hele seizoen) en hoe ze zich er tegen weren. Ze buigen zich in aanloop naar het Grand Départ op 4 juli in Barcelona ook over de vraag of het verstandig is om zoals Paul Seixas op je 19e te debuteren in de Tour de France. En? Waren zij er op hun 19e toe in staat geweest?

Luister hem hieronder, of in je favoriete podcastapp.

IN HET PELOTON is een samenwerking tussen Wielertijdschrift De Muur & In De Waaier.

Wielerkleding Limited Edition Rapha X De Muur

Leave a Reply